Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с продавач, който не отговаря на въпроси за изпращане до друга държава?
Как мога да пусна диспут през Paypal и как да го еспалирам?
Как да отворя диспут във връзка с поръчана стока?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с продавач, който не отговаря на въпроси за изпращане до друга държава?
Ако продавачът не отговаря на въпроси за изпращане до друга държава, преди да направиш покупката, можеш да го попиташ дали ще изпрати стоката до България и каква ще е цената за шипинг. Ако не получиш ясен отговор, можеш да се съобразиш с риска от евентуални изненади с цената за шипинг след покупката.
-
Как мога да пусна диспут през Paypal и как да го еспалирам?
-
Как да отворя диспут във връзка с поръчана стока?
За да отворите диспут, трябва да отидете в своя акаунт в платформата, намерите поръчката и изберете опцията за отваряне на диспут. В диспута трябва да изложите проблема с получената стока и да посочите желаното решение, като например частично връщане на пари. Ако продавачът предложи връщане на стоката, можете да поискате и покриване на пощенските разходи за връщането.
-
Как да разбера дали 37 отговаря на 4 в английската номерация за обувки?
-
Как да се справя с проблема, че поръчаната стока не съответства на описанието?