Обучение/Проект по схема "Преприемчивите българи" 3

  • 18 424
  • 214
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 958
Аз изтеглих новия пакет и сега трябва да прехвърлям цялата информация от старите файлове. Дано няма много нови неща, утре ще гледам по-подробно.

Още имам колебания как точно да напиша дейностите...? За 6 месеца наема и режийните в една отделна дейност, а също и евентуално ремонт, защото искаме да подобрим някои неща. И остават зареждането, заплатите и публичността. Общо стават 5.

За материалите - не трябва ли групиране на материалите, все пак всяко нещо поотделно е странно?

# 166
  • Мнения: 0
Аз съм преминала обучението по спец. предприемачество още първите месеци на 2012г, много вода изтече оттогава...

Преустанових регистрацията си в бюрото по труда, май-юни, когато излезе, че имаш право да се отпишеш и да предадеш проект... Но гледам за някаква Покана, която се изпраща на преминалите обученето, аз не съм получавала, мога ли да предам все пак проекта си... Да не би да се водя като отказала се от проектно предложение, защото не пожелах консултации, защото докато започнат аз си написах съвсем сама обстойно бизнес-плана за действие, сега ме "мъчи" бюджет и някои друг формуляр още...

P.S. Някой беше писал из форума, че официално се е отказал от програмата, заради липсата на инфо като се обадил в Агенцията... А останалите, които досега са чакали и не са предавали, дали ве още могат? Много кадри, голям филм значи в главата ми... Как мога да проверя дали мога да предам все пак?
Mirama, къде сиии, да отговориш на добра воля....  ...в първата тема още , когато излезе за програмата, тя беше човека, от които черпех инфо , жалко, че не съм от Варна,че да бъда консултирана подобаващо...   

# 167
  • София
  • Мнения: 1 835
Здравейте,
Виждам, че тук има доста напреднали в програмата, така че със сигурност ще можете да ми помогнете.
Мой роднина кандидатства по програмата и е на етап приключена консултация. Дадени са насоки за изготвяне на бизнес плана. Проблемът е, че не можем да се ориентираме кои докуметни - образци трябва да се попълнят на този етап:
-"Пакет документи за кандидатстване" от  BG051PO001-1.2.01 - „Насърчаване стартирането на проекти за разв … т “ - Компонент 1 или
-"Пакет документи за кандидатстване" по BG051PO001-1.2.03 “Насърчаване стартирането на проекти за развив … т – Компонент ІІ”.

Изобщо каква е разликата между документите за кандидатстване  в BG051PO001-1.2.01 и BG051PO001-1.2.03?
Освен това, ако може да ми кажете кое е коректното ръководство за подготока на документите на етапа, на който е (направена консултация).

Благодаря предварително.

# 168
  • Мнения: 0
Home raider 
 
Гледате единствено документите за Компонент 2!!!  Simple Smile
Компонент 1 си е за бенефициент самата Агенция по заетост- малко ми е чудна подобна схема- ама явно я позволява ЕС- все едно да въртиш пари от единия джоб в другия- и тука така- Едната дирекция кани другата дирекция да усвои едни пари- ама уж я оценява строго с точки, документи и ръководства. С идеята, че част от парите бяха "похарчени" за нашето безценно обучение и консултиране   Simple Smile

Сега за Вашето кандидатстване- теглите АКТУАЛИЗИРАНИТЕ документи за кандидатстване от 7 март 2013 година!!! Или от линка, който сте посочили за Компонент 2 или от този линк --- http://ophrd.government.bg/view_doc.php/5712   Същите са!

От консултацията очаквайте само направен- и то от Вас- Бизнес план. Консултирането Ви е "билета" да сте допустим за последващо финансиране. И си правите фирмата СЛЕД последната консултация- има много опарени!!!   Бизнес планът или може да се приложи към документите за кандидатстване и спестявате едни до 500 лева за стратегия.  Или ако искате съвсем друга дейност да развивате- не го прилагате- но си залагате  в проекта и бюджета Дейност "Изготвяне на стратегия"-  до 500 лева с ДДС.
Успех!!!!   И имайте после огромнооооооооооооооооо търпение!  Simple Smile Simple Smile Simple Smile Simple Smile Simple Smile
Има няма между 8 месеца и година преди да почнете.

  bouquet  bouquet  bouquet

Последна редакция: чт, 09 май 2013, 08:48 от Анархонт

# 169
  • Мнения: 217
Получих съобщение по пощата, че има нов ръководител на ДО:

"Уважаема госпожо / Уважаеми господине,

Считано от 29.04.2013г. Ръководител на Договарящия орган е г-н Станислав Гавазов. В тази връзка моля, цялата кореспонденция, която водите с Договарящия орган да бъде адресирана до Агенция по заетостта със съответната промяна."

# 170
  • София
  • Мнения: 1 835
Анархонт, благодаря ти много. Мисля, че вече започнах да се ориентирам във всички файлове, приложения и ръководства Simple Smile

# 171
  • Мнения: 0
Здравейте, бях в бюрото по труда за консултация, имах интерес към тази програма, но ми казаха директно, че срока вече  е минал и няма възможност да се кандидатства,?

моля за коментар

благодаря

# 172
  • Мнения: 3
Здравейте
В тази напреднала пролет има все още хора предполагам които като мен готвят проекта ...
Моля за помощ и източници на инфо от преминалите и сключили договори (ако не са забравили) най-вече:

Какво описвате в апликейшън формата
1 .  в т. 4.4. Описание на целевата група -?
2.   в.т. 4.5 Анализ на заинтересованите страни (ако е приложимо) -?
3.   в т. 5.2.1. Методи за практическа реализация на дейностите и причините за избора на предлаганата методология -?
4.   в т. 5.5. Индикатори за изпълнение и/ или резултат от  проекта

П.с. Понеже сме в Б-я и трябва да учим как се превят EU проекти за да сме европейци, но указанията на другите европейци не са "думам ти щерко, сещай се снахо" и чл.,,, (,,) ...от "ТТТТ" същисах се ..един чиновник ...е ясно, че няма да си направи труда и няма рутина да го направи за да го поясни на ясен български с примери, не ....копи/пейст от превода закони и ПМС-та ... чети и се образовай, къде така  ....и готово ... ти се сещай, а ние ще те контролираме ...явно в БГ  на държ. чиновник функцията с това се изчерпва  ... за съжаление ...     
Мерси

# 173
  • Мнения: 3
Аз доколкото схванах, всеки месец има само по една консултация на месец, която е по нашите заявки, и след одобрение от "АЗ" (а те нямат против защото са бенефициент, а и част от служителите на АЗ си ще вземат втора заплата, че работят по EU funds), или ако подадеш искане за включване в консултация (ако имаш право, т.е си с и над средно образование) в най-добрия случай е трябвало да стане практически през април, защото като към 5-7 число на следващия месец идват одобрените списъци в БТ, от там те извикват за да получиш писмото направление за вкл. в консултация по Компонент I. Този месец до края ( м.Май), считано от момента практически е възможно да си направиш проекта и рег. гирма, но на теория явно не ...фирмата консултант може би ще иска, но все пак ... в "АЗ" има много чиновници ...някой от тях дали ще искат втора в месеца консултация ....???!!!! ....те чиновниците от АЗ вече са си заработили за м.Май 2-рата заплата ....май -няма шанс ...да се напрегнат за 2-ра консултация .... за съжаление    

Sorry! Но не падай духом ... идеята на тази програма е добра и  с дълбок замисъл и предполагам ще се мултиплицира в нови подобни програми , защото е по добре държавата да те подпомогне в началото и после да си чака данъците ...това е добър признак че има смисъл и разбиране  


Здравейте, бях в бюрото по труда за консултация, имах интерес към тази програма, но ми казаха директно, че срока вече  е минал и няма възможност да се кандидатства,?

моля за коментар

благодаря

Последна редакция: сб, 11 май 2013, 16:47 от гоаулд

# 174
  • София
  • Мнения: 958
Имам нужда от помощ, ще съм благодарна...много Simple Smile

1. При описание на дейността: закупуването на материалите - сладки неща, безалкохолни, кафе - за изпълнител  - кандидатът ли или друг изпълнител?
2. Може ли тези материали да ги сложа за целия срок, който ще е 6 месеца и да ги купувам по малко през целия период въпреки, че се води първоначално закупуване?
3. дейност обучение на персонал - пише задължителна...всички ли сте я включили?
4. Какво е месец на обявяване?
5. Мислим да включим ремонт - това предполагам задължително е отделна дейност и парите във формуляра за кандидатстване къде се слагат - заедно с другите или кръстосано финансиране, понеже са от ЕфРР? Няма да имаме оборудване.

# 175
  • окр Пазарджик
  • Мнения: 36
Здравейте! Включих се в консултациите по компонент1. Но сега искам да се откажа от кандидатстване по компонент 2? Някой има ли информация дали ще ме санкционират, прекъснат регистрацията ми в БТ? И най-вече ще ми спрат ли обещетението за безработица?

# 176
  • Мнения: 11
Home raider 
 ...
Успех!!!!   И имайте после огромнооооооооооооооооо търпение!  Simple Smile Simple Smile Simple Smile Simple Smile Simple Smile
Има няма между 8 месеца и година преди да почнете.

  bouquet  bouquet  bouquet
А вие като част от първите одобрени започнахте ли вече дейност или още ви мотат?

# 177
  • Мнения: 1
Един въпрос - забравих да се подпиша в БТ и вчера автоматично са ме отхвърлили от системата. Та искам да ви питам, това ще се отрази ли на евентуалното ми одобрение по програмата? Защото знам, че имам право да напусна поради започване на работа след като съм предала проекта, но тук става въпрос за автоматично отписване...?

# 178
  • Мнения: 109
Един въпрос - забравих да се подпиша в БТ и вчера автоматично са ме отхвърлили от системата. Та искам да ви питам, това ще се отрази ли на евентуалното ми одобрение по програмата? Защото знам, че имам право да напусна поради започване на работа след като съм предала проекта, но тук става въпрос за автоматично отписване...?


Не би трябвало да имаш проблем, но доста често се случва от АЗ да променят в ход правилата. Най-добре върви днес и си посипи главата с пепел да ти подновят регистрацията. На мен ми се случи веднъж, получих смс, че съм забравила да отида предния ден и регистрацията ми е автоматично прекъсната. Отидох и се оказа, че това не е въведено още в системата и го оправиха след гореща молба:))).Иначе след предаване на проекта няма изискване да си безработен, регистриран на БТ.

# 179
  • Мнения: 0
greenclay, има още един вариант. Можеш да представиш болничен лист.
 

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт