Малко помощ при избора на автомобил

  • 14 224
  • 96
  •   1
Отговори
# 30
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
как са възможни такива цени за толкова стари и използвани коли ?!?
 В Англия за 3500лв можеш да си купиш това  а и много други  на същите години с търсене.
Възмутена съм

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201511038387778?tr … -6l&logcode=p

# 31
  • Мнения: X
Моята първа кола беше евтина бензинка 97ма година. Много здрава, икономична с евтина поддръжка.
 Бях си определила, че повече от два бона няма да дам. И случих на страхотно зверче. Най-хубавото беше, че бе мъничка и навсякъде можеше да се паркирва, а на мен това ми беше слабото място и още ми е слабото място, защото на шофьорския нямахме полигон.

Последна редакция: чт, 17 дек 2015, 16:07 от Анонимен

# 32
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 771
как са възможни такива цени за толкова стари и използвани коли ?!?
 В Англия за 3500лв можеш да си купиш това  а и много други  на същите години с търсене.
Възмутена съм

http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201511038387778?tr … -6l&logcode=p
Автомобилите с дясна дирекция са доста по-евтини и в БГ. Не препоръчвам на момичето да взима такава за първа кола, ако няма никакъв опит. Въпреки че моята първа кола беше точно такава, но с автоматична скоростна кутия. Свиква се, но да сменяш скорости с лявата ръка, да мислиш за движението, габарита на колата, седейки на дясната седалка и куп още други вълнения на младия шофьор е доста рисково както за нея, така и за останалите участници в движението.

# 33
  • София
  • Мнения: 44 122
Аз не мисля, че тя й препоръчва да си купи с десен волан, просто се възмущава от цените. Но да, в англия са по-евтини, защото стават само за техния си пазар общо взето.

# 34
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Има напредък, сведох търсенето до: Ситроен, Нисан, Опел, Пежо, /евентуално Хонда и Хюндай, но там предлагането е много малко за бюджета който съм определила/

ние имаме автосервиз. Гледам марките, на които си се спряла.
Най-често при нас за ремонт са френските автомобили, особено в този ценови клас, който цитираш. Компонентите им са една идея по-скъпи от опел, затова аз бих си купила опел (и съм карала 3 опела - корса, астра и комби вектра). С корсата имам незабравими преживявания, после с кеф я купиха, беше автоматик, турбо (което пръснах на 2 пъти), наливах бензин, а тя беше дизел...изобщо вървеше безпроблемна дори при моята употреба. Никакви оплаквания от нея не сме получили. Най-малко гледай външния вид, защото като ти тряснат едни цени после за този външен вид, но погледнат отвътре...ще се хванеш за главата.
В семейството ми се карат в момента доста коли - от хюндай оплакване никакво, но наистина в този ценови клас няма.

И един съвет след като си закупиш някакъв автомобил:
За повечето стари коли няма нужда да ходиш в представителство и да се набутваш с оригинални части (ако се налага смяна) - има си достатъчно добри части на пазара и в обикновени магазини за авточасти и после при приятел монтьор да я смени. Хората, които имат лизингови автомобили или нови коли ходят в тези сервизи.

# 35
  • Мнения: X
Турбото се пръска като се налива бензин вместо дизел ли?

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
не не...това са отделни случаи  Laughing
турбото се пръска като настъпваш газта.  ooooh!

# 37
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 771
Аз не мисля, че тя й препоръчва да си купи с десен волан, просто се възмущава от цените. Но да, в англия са по-евтини, защото стават само за техния си пазар общо взето.

Не, не, не сме се доразбрали. Имах предвид, че по принцип и на българския пазар колите с дясна дирекция са по-евтини и то значително - дори с до 1000 лв. от тези с лява дирекция. Но мисълта ми беше, от гледна точка на човек, който е управлявал такъв автомобил като първи, че не е подходящ за начинаещи, въпреки по-ниската си цена.

# 38
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
Разбира се че не предлагам  кола с десен волан да се кара  в България . Просто се възмущавах на цените . Тя колата като се произвежда дали с десен или ляв  волан какво значение има  за цената - сигурна съм , че  и в двата случая имат едни и същи части.

 Hug

# 39
  • Мнения: 64
Колко много сте изписали.
Сега, спряла съм се твърдо на бензин, с ръчни скорости. Със сигурност ще се търси нещо от частно лице, не от автокъща.
Това което ме посъветва днес един човек беше, да не гледам марки и модели а да си я избера по сърце, без значение немска, френска или японска е. Мен обаче си ме тегли към френските автомобили да си призная честно, но при толкова негативни мнения за тях, се притеснявам да не направя грешка. Все пак кола не се купува всеки ден и ми е важно да е що годе читава, въпреки че осъзнавам напълно факта че за тези пари които съм заделила не мога да очаквам чудеса

# 40
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
когато оглеждаш коли по възможност вземай с теб хора , които разбират от коли .
късмет и каквото и да избереш да си я караш със здраве  Hug

# 41
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 771
Всичко е на късмет - имам наблюдения над един Ситроен - скъсват го от каране -който го хване, той го кара и засега скъпи ремонти не е имал - освен 2 пъти съединител, но за над 350 000 км това е нормално. Като за френска кола направо е безпроблемна. ММ също кара френска кола, Рено, от 1 година и е много доволен. Досега все е карал дизели, но сега вече минахме на газ, защото горивото е много по-евтино. Като цяло бензините са малко по-скъпи и по-трудно се намират, но са по-безпроблемни.

# 42
  • Мнения: 163
Здравейте : )

Да се изкажа и аз : )

За френските коли ...

Карала съм Пежа 106, 306, 605 и Ситроен Ксара Пикасо. Нямам оплакване от нито една от тях. Да факт, задния мост на френските коли е слабо място, но не е непоправимо и не е болка за умиране. Даже ако си намериш такава с рециклиран заден мост, отпада това вълнение.

За японските ...

Карам Мазда 3 и Нисан Микра. Маздата е 2006 година, сменяни са ѝ единствено консумативи, не е мръднала, та колкото и да са ѝ скъпи частите - рядко се налага да ги купуваш. Нисана е 2008 година, на него също са му сменяни само консумативи, но на мен лично не ми е удобна седалката, висока е и се чувствам малко като в автобус : )

За корейските ...

Не бях се сблъсквала с такова чудо преди, но личната ми кола е Спортидж и съм безкрайно доволна. Също така имам наблюдение над една Киа Рио 2005 (или може би 2006), сменяни единствено консумативи - блестяща кола.

Напълно подкрепям избора ти за ръчна скоростна кутия и бензинов двигател : )

И за финал - наистина, следвай сърцето си ... аз отидох за Хонда Сивик, а си тръгнах с Пежо 306, което беше една от любимите ми коли, които съм имала : )

Успех!

# 43
  • Мнения: 4 711
Josefin, като имате сервиз и имаш наблюдения, сподели, моля те за Нисан Алмера  Praynig. Моя колежка, сестра й, нейна приятелка имаха също, на едната 2000 дизел, другата 2000 или 2001, бензин 1.8 и третата е като моята - 2001 и 1.5. На бензинката 1.8 веднъж лагери сменяха, но като цяло на тези коли само някакви дребни неща. Копче, крушка. Това не го броя за проблем. Аз си я взех моята през април от автокъща, само я карах, не я водихме на сервиз, че беше във Враца  Mr. Green и я закарах след КАТ при моя монтьор, който каза, че нещо му се счуло да почуква не помня от коя страна, каза ми да я карам 1000км и да я закарам. Закарах я чак края на октомври, каза ми, че имало за смяна само два странични ремъка, не знам какви са тия ремъци и уж нещо на предно ляво нещо по спирачната система, ама се оказа, че рядко я карам и за това било. Та той не ми каза да е лоша колата, просто се чудя за какво да се оглеждам. Че си изпатих с Мерцедес А класа, на 3-4 месезца в сервиз и все оставях по 300лв, че и нагоре.

Пилешко, то и аз бях тръгнала за голф 4, ама....  Mr. Green За втори пореден път като си търся кола, все не си намирам 4ка. Преди това 2009та и си взех на лизинг Шевролет Лачети, после с нея стана бау и взех А класата като временен вариант, а ми излезна през носа и като я продадох, си търсех голф 4, но са пълни кошници тези тук. Поне за парите, които и аз давах.

# 44
  • Мнения: 699
От 20 г. Съм шофьор, карала съм всевъзможни коли марки модели. От 2 г. Карам тойота и няма да се кача на друга кола повече. Но моята е голяма (корола версо) и е японска. Сега се насочвам към авенсис, че тази ни е малка с двете деца. Не гледай външния вид, той не ти движи колата. Колата трябва да ти е удобна за шофиране, да не те уморява, да е здрава и желателно икономична.

Общи условия

Активация на акаунт