Малко помощ при избора на автомобил

  • 14 247
  • 96
  •   1
Отговори
# 60
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 833
Хубави коли изпадат много рядко, нашата я търсихме 3 години. Бензиновите се предлагат по-малко от дизеловите и читав екземпляр трудно се намира. Тази, която взехме, я намерихме на късмет. Сигурно преди нея сме огледали стотици коли.

# 61
  • Мнения: 699
Хм, ние нашата я намерихме много бързо. Спряхме се на модел и започна търсенето. Ти търсиш по-нова Корола, аз не ги харесвам новите купета, а и трудно изпадат японски от тях. Повечето са произведени в Турция, а доколкото знам не са толкова добри. Но нали знаеш колата и жената са на късмет. Имат един модел Тойота Версо мноооооого е хубава. Аз ще се оглеждам за авенсис комби, че другата кола е за смяна вече. Определено съм фен на Тойота, въпреки че съм карала основно немски коли. Френско обаче не бих си купила, а и не бих карала дори да ми го подаряват.

# 62
  • Мнения: X
Моята първа кола сама си дойде при мен, беше първата, която видях, после огледах няколко, но си избрах първата, която беше най-скромничка. И не съжалявах. Много здрав двигател.

# 63
  • София
  • Мнения: 1 004
Хм, ние нашата я намерихме много бързо. Спряхме се на модел и започна търсенето. Ти търсиш по-нова Корола, аз не ги харесвам новите купета, а и трудно изпадат японски от тях. Повечето са произведени в Турция, а доколкото знам не са толкова добри. Но нали знаеш колата и жената са на късмет. Имат един модел Тойота Версо мноооооого е хубава. Аз ще се оглеждам за авенсис комби, че другата кола е за смяна вече. Определено съм фен на Тойота, въпреки че съм карала основно немски коли. Френско обаче не бих си купила, а и не бих карала дори да ми го подаряват.
Отново ще се извиня на авторката, че сме малко в страни от темата, но все пак, не съвсем  Wink
Ситроена, който карам в момента, ми го избра мъжа ми, тъй като ми беше първата кола и хал хабер си нямах какво искам! Мъжа ми го взе от Дупница, паркира пред работата ми и ми се обади да излезна да го видя.... Още ме майтапи каква физиономия съм била направила, като съм го видяла!  Трябва да призная, че не беше любов от пръв поглед...  Mr. Green но с течение на времето този Ситроен ме спечели, въпрки всички коментари от приятели, колко кекави са френските коли! Явно аз съм от щастливките, които не са патили от френските автомобили! И сега, не бих се разделила доброволно , но ми трябва по-голяма кола!
За японските съм чувала много добри отзиви, но дето се казва-никога няма гаранция, дали няма да попаднеш на някоя "глуха акула или свирка без топче"   Twisted Evil

Иначе, да, наистина, иска ми се по-нова кола, с тенденция след време да мога да я продам,и все пак да мога да и взема някакви пари, но всъщност не е задължително!  Навила съм си на пръста тази тойота, но ако продължи тази тенденция да не излизат такива модели на пазара, може би ще трябва да сменя концепцията!

Последна редакция: сб, 19 дек 2015, 23:25 от placebo7

# 64
  • София
  • Мнения: 44 229
Аз японка съм карала две години и повече на такава каруца  няма да се кача. За тойота рав4 говоря. Едни приятели имат тойота корола, комби. Ми извинявайте ама возят като каруци, дървени са и толкоз. Сега карам пасат комби, сори, ама возията му не може с нищо да се сравни спрямо тия двете. Да не говорим как се озъбих при смяна на съединител за проклетата японка. Хайде, без мен повече. А аз имам възможност да поддържам кола, не е като да се чудя над стотинката.
Сравняваш съвсем различен тип коли, от които се очаква и различна возия.
Королата може да я сравняваш с голф.
Авторката търси малка кола - все ще е каручка Wink

3 коли от vw групата сме имали, да може и да са им по-евтини частите, но сумарното им висене по  майстори , в крайна сметка надхвърля тази изгода, все нещо им има, изобщо не искаме повече такава кола, иначе да - една от тях пасат беше, хубаво возеше, но не бих казала по-хубаво отколкото сегашното ни японско комби, но и то вече не е първа младост, новите коли са по-дървета, но пък и авторката нова не търси.
2 япончета имаме, ми доста по-малко ремонти им се налагат. Въпреки, че по принцип стара кола няма как съвсем без разходи да мине.
И ест има и по-скъпо и по-евтино, има оригинални и неоригинални части, за по-евтино може да се  поръчват и от чужбина и т.н. На малкото и частите по принцип са му по-евтини частите от на по-голямата ни кола и т.н.

Последна редакция: нд, 20 дек 2015, 13:37 от Angel_Dust

# 65
  • Мнения: X
Моят съвет е да намира някаква малка корса, за да се ошлайфа като шофьор.
Винаги ще се намери, кой да  ти купи корсичката. Wink
Евтина кола се продава най-бързо.

# 66
  • Варна
  • Мнения: 36 737
Първата ми кола беше голф 2. Голяма каруца ама от най-дървените. Въпреки това за мен беше идеален избор за първа кола. Като си знам колко пъти я драх и подпирах тук-там... Но и сама си плащах ремонтите де, така че няма какво да се оплаквам. Свърши си перфектно работата и се научих на нея да шофирам както трябва. После вече набрах смелост за по-хубава количка. Така, че повечето тук са прави - нещо малко и евтино, за което да не ти е много жал после.

# 67
  • София
  • Мнения: 1 056
Здравей, аз съм млад шофьор, от 3 години карам. Имам VW Polo, автоматик, от 98г.  Laughing
Карам автоматик, не защото съм калпав шофьор, а защото имам ортопедични проблеми и натискането на съединител е мъчение Peace
Доволна съм, не се е чупила за 3те години каране, само са сменяни консумативи. Аз от сервиза, който посещавам, знам че за автоматик Ауди и VW са най-добри, а ако ще е с ръчни скорости, аз съм за япоснките машини. Приятеля ми има Хонда сивик, набор ми е,  Sunglasses , но е много добра. Здрави са, по скромното ми мнение. Иначе моето поло си е много пъргаво, не мога да вдигам повече от 120-130, че я мъча  Laughing , но пък и рядко ми се налага. За момента ме устройва перфектно.  bouquet
Успех и карай смело и внимателно.  bowuu

# 68
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 479
А защо се държи масово на бензинов двигател? Питам, понеже ми е интересно.
Аз съм карала и бензин, и дизел, разлика като шофьор не правя, за поддръжка да не говорим.

# 69
  • Варна
  • Мнения: 36 737
Аз лично съм върл противник на бензиновия двигател. Карам умишлено само дизели. И все си мисля, че привържениците на бензина са затова, че може да се сложи газова уредба на бензиновата кола и да излиза евтино горивото. Но те май подочух, че и на дизели могат вече, а ако е вярно, значи теорията ми издиша. Аз лично бих заложила на бензинова кола само в един случай - ако си взема спортен автомобил. Но вероятността за това клони към нула.

# 70
  • Мнения: X
При тези цени на горивото не си заслужава много да се занимаваш и да слагаш газова уредба. Слушала съм, че дизелов автомобил по-стар от 8-10г. не би трябвало да се купува, преди няколко месеца погребахме дизеловата ми фиестичка  Sad Sad Една горивна помпа за нея струваше 1500 - 1600лв.... не че не й беше време де, купих си новичка корса и съм много щастлива Laughing
Тук може да разгледате рейтинги и мнения за нови и стари автомобили - http://www.whatcar.com/

# 71
  • Мнения: 699
Аз лично съм върл противник на бензиновия двигател. Карам умишлено само дизели. И все си мисля, че привържениците на бензина са затова, че може да се сложи газова уредба на бензиновата кола и да излиза евтино горивото. Но те май подочух, че и на дизели могат вече, а ако е вярно, значи теорията ми издиша. Аз лично бих заложила на бензинова кола само в един случай - ако си взема спортен автомобил. Но вероятността за това клони към нула.
[/quote

Аз лично държа на бензиновия двигател не само заради газовата уредба. Първо, че е с верига, второ има един демферен диск на съединителя, който на дизелите обикновено заминава на към годините, които колите пристигат в бг и цената му е от 2000-3000 лв. При бензиновите не е толкова скъп. Обслужването на кола с верига на двигателя е доста по-евтино. Дизелите поне на тойотите, които гледахме не са с верига. Дизела е добър двигател, но това е изгодно за хора, които въртят поне 25 000 км. годишно. Аз правя 10 000 км. на година, сметката с избиването на ремонти и поддръжка с по-ниския разход на гориво се губи при навъртането на тези км.

# 72
  • Варна
  • Мнения: 36 737
Дотук съм сменила поне пет дизелови автомобила, нито един нов, всички купувани от автокъщи. Т.е.около времето, когато идват в България. Карала съм ги поне по три години всяка, смених съединител само на първата и той струваше по-малко от 200 лв. Парадоксът е, че съединител сменях на една от бензиновите ми коли, която ми бяха подарили и от немай къде трябваше да карам, защото в момента не разполагах с друга. Там съединителят струваше 700 лв и беше точно тойота. На сегашната ми кола, пак дизел, сменях кормилна рейка /хич не е безобиден проблемът там/ и тя струваше по-малко от съединителя на проклетата японка! Лично аз повече няма да си го причиня това с японска кола, че и бензинова.

# 73
  • София
  • Мнения: 44 229
То надали едното е по-скъпо само защото е бензин Wink
От японка до японка разлика в цените на частите също има.

# 74
  • Мнения: 699
Дотук съм сменила поне пет дизелови автомобила, нито един нов, всички купувани от автокъщи. Т.е.около времето, когато идват в България. Карала съм ги поне по три години всяка, смених съединител само на първата и той струваше по-малко от 200 лв. Парадоксът е, че съединител сменях на една от бензиновите ми коли, която ми бяха подарили и от немай къде трябваше да карам, защото в момента не разполагах с друга. Там съединителят струваше 700 лв и беше точно тойота. На сегашната ми кола, пак дизел, сменях кормилна рейка /хич не е безобиден проблемът там/ и тя струваше по-малко от съединителя на проклетата японка! Лично аз повече няма да си го причиня това с японска кола, че и бензинова.

Сега не е редно да слагаме всички"японки" под един знаменател. Говорим за различни неща. Има коли стари дизели, които нямат този проблем, демек нямат демферен диск. Аз лично казвам какво ме накара да си купя тази кола и защо бензин. Но говоря конкретно за Версото и то около тези години. В крайна сметка колата и жената са на късмет. Можем да спорим и разтягаме локуми колкото искаш, но няма смисъл. Карала съм Голф 2 ка, 7 г. ми скъса нервите тая кола. На всеки 2 седмици нещо се чупеше и все висях в сервиз. След това карах 11 г. Пасат 2 ка. Ми ако съм ремонтирала 4-5 неща за всичкото това време пак добре. Основно консумативи съм сменяла. и 2 те коли съм ги купувала на по 10 г. пасата го пенсионирах в надин мин година щото не ми се занимаваше да го стегна и да го продам за същите пари, които му взех за скрап, а си беше и на 22 г. кола. Тойотата я взех на 9 г. почти, карам я вече 3 та година. Нямам никакви оплаквания от нея. За сега. Карала съм безброй служебни автомобили, дизели и бензинови, но определено дизела е за такива, които карат много. Това е водещо при мен за закупуването на бензинов автомобил.

Общи условия

Активация на акаунт