Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 142 002
  • 1 663
  •   2
Отговори
# 1 635
  • Мнения: 5 268
Дали е възможно, който има разплащателна сметка в UniCredit, да ми разясни следното – какво разбират те под "регулярни месечни постъпления" по дадена сметка, с цел месечната такса към нея да остане по-ниска от нормалното?
Ще обясня после защо задавам въпроса си така. Simple Smile
10лв банков превод от друга сметка да влизат всеки месец. Ако имаш Revolut, има опция автоматично да ти превежда на определена дата всеки месец. Така ще си сигурна, че няма да пропуснеш месец, ако случайно не ти постъпват други средства.

# 1 636
  • Sofia
  • Мнения: 15 559
Тръгнах да адресирам всеки поотделно, но сте писали няколко мнения и ще отговоря групово.

На мен ми дадоха някакво странно обяснение, че тези месечни постъпления трябва винаги да се случват на една и съща дата?! Нито ден преди или след това. Примерно, трябва да са неизменно на 1-во число.

Това не е описано в условията им (прочетох ги, преди да пиша тук).

Така ли е наистина? Звучи ми нелогично... Та, много хора не получават и заплатата си на една и съща дата всеки месец.

# 1 637
  • Мнения: X
Тръгнах да адресирам всеки поотделно, но сте писали няколко мнения и ще отговоря групово.

На мен ми дадоха някакво странно обяснение, че тези месечни постъпления трябва винаги да се случват на една и съща дата?! Нито ден преди или след това. Примерно, трябва да са неизменно на 1-во число.


Това не е описано в условията им (прочетох ги, преди да пиша тук).

Така ли е наистина? Звучи ми нелогично... Та, много хора не получават и заплатата си на една и съща дата всеки месец.

Това болднатото е абсолютно невярно освен, ако не сте подписали подобна клауза.

# 1 638
  • Мнения: 54 563
Вече не съм клиент на УниКредит, но когато за кратко се наложи да се върна към тях, наистина първите 3 месеца, ако правилно си спомням, бях с по-висока такса. После я намалиха. Само заплата получавах, без аванс. Не е било на една и съща дата, все пак заради почивните дни се измества понякога.

# 1 639
  • Мнения: 5 268
Тръгнах да адресирам всеки поотделно, но сте писали няколко мнения и ще отговоря групово.

На мен ми дадоха някакво странно обяснение, че тези месечни постъпления трябва винаги да се случват на една и съща дата?! Нито ден преди или след това. Примерно, трябва да са неизменно на 1-во число.

Това не е описано в условията им (прочетох ги, преди да пиша тук).

Така ли е наистина? Звучи ми нелогично... Та, много хора не получават и заплатата си на една и съща дата всеки месец.
Няма значение датата, а и често служителите не са некомпетентни.

Да беше си задала въпроса директно. Ненужно беше на два пъти.

# 1 640
  • Sofia
  • Мнения: 15 559
Благодаря ви!

Е, в такъв случай, към кого да се обърна за повече инфо? В клон ли да ходя?

Компетентността на служителите ми е прекалено ясна, за жалост, от личен опит.

# 1 641
  • Мнения: 365
Аз имам сметка в Уникредит и специално за регулярни постъпления мога да кажа няколко неща от личен опит, като не целя да си налагам мнението просто споделям.

Моята заплата не е всеки път на една и съща дата, даже понякога е в другия месец, но сметката ми е със преференциалната такса.

ММ също имаше сметка, в която баща му беше направил автоматичен регулярен превод за някаква символична сума и това работеше до преди няколко месеца. Като отидохме в банката служителката ни отговори, че превода трябва да е от институция (ЮЛ?) и мъжа ми си закри сметката, защото към момента заплатата си я получаваше другаде.

Едит: Blаck Cat, писала си с мен, та ако бях на твое място ако сметката е за заплата/песния и те устройва таксата можеш да си откриеш. Иначе за информация, освен имейл до централата, нямам представа как по друг начин би могла да получиш най-точно обяснение за това що е то "регулярни постъпления"

# 1 642
  • Мнения: 3 544
Каква е таксата на тази сметка?

# 1 643
  • Sofia
  • Мнения: 15 559
Благодаря ти, Merry-Ann!

ММ също имаше сметка, в която баща му беше направил автоматичен регулярен превод за някаква символична сума и това работеше до преди няколко месеца. Като отидохме в банката служителката ни отговори, че превода трябва да е от институция (ЮЛ?) ...
Да, допусках, че може да има нещо подобно. Мина ми през акъла, че е възможно да е, заради това, но си замълчах, защото не бях сигурна. При мен тази конкретна сметка не е за заплата или пенсия, не получавам постъпления по нея от фирма (ЮЛ).
Това наистина би могло да е обяснението – въпросът е, защо тази "подробност" не е описана в общите условия, че всеки да си знае, а се налага да гадаем?!

Каква е таксата на тази сметка?
5 лв., иначе – би била 3.

# 1 644
  • Мнения: 3 544
Аз съм на 3 лв сред последното увеличение, и като ходих да ги питам за една услуга преди 6 месеца се опитваха да ме убедят, че такъв план вече нямало и щяла съм да плащам 6 лв или нещо подобно и да мина на някаква нова сметка, първите 6 М без такса, без такса при теглене от банкомат. Оказа се, че нищо подобно няма, сметката си съществува при предишните ми условия, но се опитаха да ми пробутат някакъв таргетен продукт.

# 1 645
  • Sofia
  • Мнения: 15 559
Да, те, в UniCredit, така боравят, лъжейки и изнудвайки клиентите си.

Преди време настойчиво ме уговаряха да си закрия един депозит, като ме плашеха, че парите ще бъдат блокирани и, забележете (!), автоматично прехвърлени в новооткрита сметка по техен избор, но нищо от това не се случи.

А колко мога да изпиша за некомпетентността им и мърлявото отношение към хората, които са им доверили парите си, не е за разправяне.

# 1 646
  • Мнения: 365
Скрит текст:
Благодаря ти, Merry-Ann!

ММ също имаше сметка, в която баща му беше направил автоматичен регулярен превод за някаква символична сума и това работеше до преди няколко месеца. Като отидохме в банката служителката ни отговори, че превода трябва да е от институция (ЮЛ?) ...
Да, допусках, че може да има нещо подобно. Мина ми през акъла, че е възможно да е, заради това, но си замълчах, защото не бях сигурна. При мен тази конкретна сметка не е за заплата или пенсия, не получавам постъпления по нея от фирма (ЮЛ).
Това наистина би могло да е обяснението – въпросът е, защо тази "подробност" не е описана в общите условия, че всеки да си знае, а се налага да гадаем?!
Скрит текст:
Каква е таксата на тази сметка?
5 лв., иначе – би била 3.

Според мен, чисто и просто пропусната според мен. Надали има много хора, които си правят регулярни плащания от друга сметка.

Аз съм на 3 лв сред последното увеличение, и като ходих да ги питам за една услуга преди 6 месеца се опитваха да ме убедят, че такъв план вече нямало и щяла съм да плащам 6 лв или нещо подобно и да мина на някаква нова сметка, първите 6 М без такса, без такса при теглене от банкомат. Оказа се, че нищо подобно няма, сметката си съществува при предишните ми условия, но се опитаха да ми пробутат някакъв таргетен продукт.

Не вярвам на нищо, което не е публикувано на официалния сайт. Те всичко могат да ти кажат. Аз по принцип много не я ползвам, зареждам си революта и с ММ си направихме обща сметка там. Нещо което в България ще ти съдерат кожата да си откриеш и ползваш, а пък е удобство.

# 1 647
  • Мнения: 5 268
ММ също имаше сметка, в която баща му беше направил автоматичен регулярен превод за някаква символична сума и това работеше до преди няколко месеца. Като отидохме в банката служителката ни отговори, че превода трябва да е от институция (ЮЛ?) и мъжа ми си закри сметката, защото към момента заплатата си я получаваше другаде.
Бих питал по имейл банката дали е така, защото такова допълнително условие няма официално. И в този случай мисля, че служителят си е измислил условието, защото така предполага.

# 1 648
  • Мнения: 365
ММ също имаше сметка, в която баща му беше направил автоматичен регулярен превод за някаква символична сума и това работеше до преди няколко месеца. Като отидохме в банката служителката ни отговори, че превода трябва да е от институция (ЮЛ?) и мъжа ми си закри сметката, защото към момента заплатата си я получаваше другаде.
Бих питал по имейл банката дали е така, защото такова допълнително условие няма официално. И в този случай мисля, че служителят си е измислил условието, защото така предполага.
Може и да си е измислил, както казах само споделям. Но тогава сумата е променена, защото автоматичното плащане беше за 15-на лв и работеше, той също беше на намалената такса. След последната промяна в условията вместо с 3лв такста взеха да му начисляват по 5лв. А това определено не зависи от служителя.

# 1 649
  • Sofia
  • Мнения: 15 559
След последната промяна в условията вместо с 3лв такста взеха да му начисляват по 5лв. А това определено не зависи от служителя.

А имаш ли спомен кога точно се е случило това?
Понеже сега проверих и видях, че декември, 2023 г., е първият месец, в който таксата на разплащателната ми сметка е скочила от 3 на 5 лв., а тази на спестовната – от 4 на 5 лв.
Реално, от декември насам плащам 10 лв. за двете общо.

Общи условия

Активация на акаунт