eMAG -ТЕМА 2

  • 68 037
  • 965
  •   1
Отговори
# 930
  • Мнения: 430
teta75 Имам опит с тях и не става така.

# 931
  • Мнения: 68 926
Аз също имам опит и така стана при мен...както написах.
Описала съм и в темата, та не съм голословна.Wink

# 932
  • Мнения: 430
Радвам се,че поне един от малцината е доволен от емаг. Wink

# 933
  • Мнения: 68 926
Факт е, че ми отремонтираха монитора. Без разправии.

# 934
  • Мнения: 6 169
На 08.01.2023 си купих 2 телефона от emag.bg, поръчка 1015363310. Развалиха се след половин-годишно ползване, поради проблем с екраните. Когато стана дума за рекламация - emag.bg НЕ ПОЕМА ОТГОВОРНОСТ и ме препраща към търговец, който няма представителство в България.
Кой е търговеца и какви са телефоните? Като ще клепате някой, правете го докрай.

# 935
  • Мнения: 2 266
Отново, много се радвам за теб. Явно не с всички е така, обаче. В интернет открих и други казуси, подобни на моя. В тази тема също. Но бих те препоръчала за инфлуенсър на хонорар.
Факт е, че ми отремонтираха монитора. Без разправии.

# 936
  • Мнения: 39 493
Преди месеци момчето си поръча някакъв борд за лицеви опори. Дойде грешен, по- евтин модел, но и дефектен. Бързо ми върнаха парите по картата.

# 937
  • Мнения: 5 271
Дори търговеца да е Емаг не поемат отговорност!
Въртят те,докато се разбереш с тях и гаранцията ти изтекла.
Изгуби ме с второто изречение. Това въобще не е вярно. Личи си колко опит имаш. Neutral Face

Да, вече и аз го знам. Горчиво съжалих, че имам няколко уреда, закупени от тях.
Какво стана? Повредил ти се е уред и eMAG какво направиха?!

Като не сте доволни, разкажете цялата история с подробности.

# 938
  • Мнения: 2 266
Аз съм разказала основното назад. Няма да се повтарям. Не смятам, че изразеното от мен съжаление е в разрез с целите на темата.

# 939
  • Мнения: 430
ЧревоУгодник И на теб си личи колко опит имаш с тях! Не ме интересува мнението ти! Wink
Не ти е харесало мнението ми,добре,но не се заяждай кой какъв опит има с емаг.

Последна редакция: пн, 11 мар 2024, 18:10 от Tiffany Valentine<3

# 940
  • Мнения: 68 926
Аз съм насреща да помагам...който иска. Отново напълно безвъзмездно, както и "работя" към емаг Joy

Сериозна съм, майтапа настрана. Просто потребителските неволи са ми на сърце. Ако някой наистина иска да пробва да си пододе рекламоция, а не само да си драска....съм насреща.

# 941
  • Мнения: 2 266
Няма лошо, процесите са доста лесни технически при тях. Хубаво е и да се обясни, за който не се ориентира. Добре е и да приключват с решаването на проблема. Ето, потребителя който писа за телефоните, трябва да се обърне към конкретния търговец, надявам се да ни разкаже продължението.

# 942
  • Мнения: 5 271
ЧревоУгодник И на теб си личи колко опит имаш с тях! Не ме интересува мнението ти! Wink
Не ти е харесало мнението ми,добре,но не се заяждай кой какъв опит има с емаг.
Мнението ми не е към теб, а към всички, за да знаят, че не е така. Няма заяждане от моя страна, но очевидно от твоя има.
Не подвеждай потребителите с изказванията си.

# 943
  • Мнения: 68 926
Аз се съмнявам че хората реално им се занимава с рекламоция, а просто си мрънкат. Ако бъркам, давам акъл - първо прочитате условията за гаранция на търговеца, външния, посредством кликане на името му.
Ето за произволен външен търговец - ясно е написано какво се прави при дефект:



Има имейл...пишете на него, и следвате стъпките които ви дадат - адрес на коъто да пратите, и т.н.
Ако няма отговор, отваряте сайта на КЗП и попълвате онлайн жалба, в която описвате казуса.
Това е накратко.
Но не трябва да ни мързи, защото се изискват едни действия все пак..

# 944
  • Мнения: 430
ЧревоУгодник Не съм подвела никого,изразявам мнение,което на теб не ти се нрави.
Също така не можеш да заповядваш на хората какво да пишат във връзка с емаг,нито да ги контрираш,че не е вярно.

Общи условия

Активация на акаунт