eMAG -ТЕМА 2

  • 68 041
  • 965
  •   1
Отговори
# 945
  • Мнения: 2 266
С това съм съгласна, това са стъпките в общи линии. Аз чакам КЗП към момента. Не съм си мрънкала междувременно, измрънках си съвсем накрая. Не мисля, че има нещо лошо и не разбирам с какво пречи на темата, че има и друг опит с Емаг.

# 946
  • Мнения: 5 271
ЧревоУгодник Не съм подвела никого,изразявам мнение,което на теб не ти се нрави.
Също така не можеш да заповядваш на хората какво да пишат във връзка с емаг,нито да ги контрираш,че не е вярно.
Разкажи какво е станало.

# 947
  • Мнения: 68 928
Аз имах предвид човека с телефона и Тифани...не беше към теб...

Иначе аз от външен не бих купила заради платеното връщане и другите проблеми ...това няма да се умора да го пиша...не че някой го чете, но все пак...Simple Smile

# 948
  • Мнения: 430
Учим се от опита на другите,ще помоля да не се спамим с излишно заяждане!
Всеки има право на мнение,няма значение дали е положително или негативно!

Поръчвала съм си телевизор за 2000 лв,работеше в рамките на 3 дни,при свързването ми с тях ми пратиха куриер.
Предадох им тв-то за сервиз,някъде към 2 месеца чаках да ми го върнат ремонтиран,обадих им се,разговори с няколко оператора...
Върнаха ми го неработещ,пак разговори с тях,пак връщане и чакане по 2 месеца,ядосах се и си исках сумата...
Парите ми ги върнаха с много молби от моя страна.

Последна редакция: пн, 11 мар 2024, 19:45 от Tiffany Valentine<3

# 949
  • Мнения: 68 928
Аргументираното мнение има тежест.
Голата критика, за мен поне, има нулева стойност.

# 950
  • Мнения: 1 464
ЧревоУгодник Не съм подвела никого,изразявам мнение,което на теб не ти се нрави.
Също така не можеш да заповядваш на хората какво да пишат във връзка с емаг,нито да ги контрираш,че не е вярно.

Всеки има право да споделя и да изразява мнение разбира се, положително или отрицателно. Но според мен не е коректно да се прави обобщение, че не поемат отговорност при проблем с някой продукт. Да, сигурно има и изключения, но едва ли са някакъв съществен процент на фона на хилядите поръчки. То и от някой български онлайн/офлайн магазин да се купи нещо, пак може да има проблем със забавен ремонт, отхвърлена рекламация и т.н. Затова си има институции, където да се пусне жалба. Друг е въпросът доколко и те ще си свършат работата..

# 951
  • Мнения: 5 271
Дори търговеца да е Емаг не поемат отговорност!
Въртят те,докато се разбереш с тях и гаранцията ти изтекла.

Учим се от опита на другите,ще помоля да не се спамим с излишно заяждане!
Всеки има право на мнение,няма значение дали е положително или негативно!

Поръчвала съм си телевизор за 2000 лв,работеше в рамките на 3 дни,при свързването ми с тях ми пратиха куриер.
Предадох им тв-то за сервиз,някъде към 2 месеца чаках да ми го върнат ремонтиран,обадих им се,разговори с няколко оператора...
Върнаха ми го неработещ,пак разговори с тях,пак връщане и чакане по 2 месеца,ядосах се и си исках сумата...
Парите ми ги върнаха с много молби от моя страна.
Това е съвсем различно от първоначалното твърдение.

# 952
  • Мнения: 6 311
Докато е в сервиз гаранцията спира да тече. После се удължава с времето на ремонта.
След 30 дни щом не е върнат, веднага сте имали право да си искате парите.
Факт е, че има случаи, когато много се замотават, друг път действат пък много бързо.

# 953
  • Мнения: 73
Аз явно съм от малцинството, но когато купя нещо, си искам стоката, а не да ми върнат парите след 30 дни на късане на нерви. За хората, за които да им върнат парите, с което се отказват от всякакви права на купувач е достатъчно, нямам съмнение, че им е ок да пазаруват от емаг. За хората, които очакват да получат продукта, обаче, такава практика е, смея на твърдя, дори нелоялна конкуренция, защото емаг си коригират динамично цените спрямо конкуренцията и човек, ако ги предпочете и в крайна сметка не получи това, за което е платил, след 30 дни вече е изтървал промоционалната цена и при другия търговец и се оказва с празни ръце и невъзможност да се сдобие с продукта на приемлива за него цена. Не знам за кого е полезна такава практика, но със сигурност не е за крайния потребител.

# 954
  • Сф
  • Мнения: 4 773
Ако не се лъжа, след като сервиз е установил, че уредът не подлежи на ремонт, купувачът може да поиска разваляне на сделката или замяна с нов. Така че законът го е уредил

# 955
  • Мнения: 811
Лъжете се.
Продавачът е този, който избира как да ви удовлетвори рекламацията. Не купувача!

# 956
  • Сф
  • Мнения: 4 773
Допълвам- след 3 предявени рекламации, може.

Чл. 114 от ЗЗП

Г. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

# 957
  • Мнения: 1 464
Отпадна това нещо.. Тия членове от ЗЗП са ги отменили по някаква причина и вече може и 10 пъти да ходи на ремонт повредена стока..

# 958
  • Мнения: 68 928
Отидоха в новия закон тези текстове, леко изменени.
Това е той
https://lex.bg/bg/mobile/ldoc/2137210804
Действат паралелно двата закона...ЗЗП и ЗПЦСЦУПС.

Чл.41 и нататък е за рекламациите...в ЗПЦСЦУПС.

# 959
  • София
  • Мнения: 13 179
Уж щях да пазарувам, защото ми бяха изпратили кодове за отстъпка, а забравих. Кодовете са до тази вечер, 10 лв отстъпка при покупка на 2 продукта за ежедневието на обща стойност над 49.99 лв. Това е списъкът - https://www.emag.bg/label/Consumables-NL?ref_rmd=1647631823_rmdt … 0_vcrLink_vcrLink

6465-4490-0819-2343
5622-5793-3100-3823

Общи условия

Активация на акаунт